Livrare, Plata si Retur

LIVRARE

Livrarea produselor se va face prin POȘTA ROMÂNĂ (prioripost)  sau prin firma de curierat FAN COURIER.

Timpul de livrare este de 24 – 48 de ore de la confirmarea comenzii, pentru produsele aflate în stoc livrate prin FAN COURIER sau 72-96 ore pentru produsele trimise prin POȘTA ROMÂNĂ şi care de asemenea se află în stoc.

Valoarea transportului prin Fan Courier / Prioripost este de 10 RON.

   La comenzile achitate cu plata ONLINE prin CARD bancar, se aplica o reducere de 5 RON.

PLATA

Plata se face ramburs si include valoarea coletului (contravaloarea produselor comandate) plus taxele aferente de transport daca este cazul, si returul banilor.

Livrare gratuita in prin Prioripost pentru produsele unde gasiti mentiunea ‘trasport gratuit’, ‘livrare gratuita’.

RETUR

Produsul poate fi returnat in maxim 14 zile calendaristice de la plasarea comenzii.

NU ACCEPTAM PENTRU RETUR:

– Produsele deteriorate: produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (protejate in cutie cu toate accesoriile si documentele care le-au insotit).

– Produsele care prezinta urme de utilizare: produsele care prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, uzura, etc.

– Produsele care nu au toate documentele insotitoare cu care au fost expediate (factura, garantie, manual instructiuni, etc).

– Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, accesorii aparate aerosoli, orteze, ciorapi compresivi, mansete tensiometre) pot fi returnate doar daca sunt sigilate si inodore;

– Consumabile (mansete tensiometre, ventil tensiometru, para tensiometru, olive stetoscop, teste de glicemie etc) pot fi returnate doar daca sunt in aceiasi stare in care le-ai primit, sigilate unde este cazul,  fara urme de utilizare, uzura sau odore.

– Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (stetoscoape gravate);

Daca produsele pe care le-ati cumparat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnati produsele trebuie sa returnati si cadourile.

De asemenea, nu acceptam la retur produsele din categoria consumabilelor, care sunt desigilate.

Produsele care prezinta defectiuni sau vicii de fabricatie (nu defecte cauzate de utilizator, care contravin termenilor de garantie) in termen de 48 de ore de la receptie vor fi inlocuite (fara alte costuri – in limita stocului disponibil si cu conditia ca produsul sa fie pachet complet exact ca in momentul ridicarii sau livrarii) cu conditia notificarii in scris la adresa de e-mail de mai jos sau scris la adresa de mai jos. In cazul in care nu se respecta conditiile de returnare, produsul va intra in regim normal de garanatie, conform Legii 449/2003. SC Webgate Services SRL poate percepe taxe suplimentare pentru primirea spre retur a produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

In cazul in care produsul prezinta defecte de fabricatie sau componente lipsa in colet, va rugam sa va adresati echipei noastre, in aceasta situatie fiind vorba de un caz de garantie. Pentru orice detalii sau neclaritati, va rugam sa ne contactati prin e-mail sau telefonic.

Modalitatea de retur:
Dupa ce primim produsul, returnarea pretului achitat va avea loc in cont bacar sau prin mandat posta – contravaloare produs sau inlocuire produs (alegerea cumparatorului).
Costul transportului va fi suportat de catre cumparator. In cazul produselor defecte/incomplete in termen de 14 zile de la comanda se vor rambursa si taxele de retur.
 
Nu se primesc colete trimise retur ramburs integral suma achitata, acestea vor fi refuzate.
Produsele trecute de termenul de 14 zile intra in perioada de garantie si se va interventi ca atare la remedierea defectelor. Taxele de expeditie vor fi suportate de client la trimiterea coletului.
 
Alte detalii:
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, bine ambalat şi doar dacă acestea nu au suferit deteriorări, urmând să primească în termen de 14 de zile de la denunţarea unilaterală formulată în scris (document semnat de cumpărător şi transmis electronic sau prin poştă cu confirmare de primire) contravaloarea comenzii. 
FORMULAR NOTIFICARE RETUR: https://tensiomed.ro/formular-retur/
EMAIL NOTIFICARE RETUR: [email protected]
DATE RETURNARE:Produsele vor fi returnate (pachet complet, asa cum au fost primite si dupa caz impreuna cu produsele cadou) dupa confirmarea de primire (reply la e-mailul de retur), conform celor de mai jos:
SC Webgate Services SRL – Departament Service & Retur, Str. Darmanesti, nr.22, bl.A16, sc.C, ap.114, Piatra Neamt, E-mail: [email protected]
Program de lucru: Luni-Vineri 9:00 – 17:00
Este recomandat ca produsele sa fie returnate direct la sediul nostru sau prin curier rapid, insa ele se pot returna si prin posta romana prioritara. Este obligatorie ambalarea corespunzatoare, deterioarea produsului datorita ambalarii gresite poate duce la refuzul rambursarii. Produsele returnate prin curier NU se vor trimite cu RAMBURS. Returnarea banilor aferenti comenzilor returnate prin curierat se va face prin transfer bancar sau mandat postal.